onsdag 19 mars 2008

Onsdag kväll....

Pumpa puder är ett poppis uttryck i Skälby och fjällen just nu. Visst ser det läckert ut.

I dag var jag inne och gluttade på webcam över borkatoppen, där ser man ett hus och en hel del rörelse. Plötsligt ser jag någon som är klädd i svarta byxor och svart T-shirt. Gångstilen påminner väldigt mycket om Skalman så jag rycker tag i telefon och ringer till honom. Jag frågar var han är och han säger att han befinner sig vid restaurangen. Är det som ett runt hus frågar jag och får svar Ja. Var efter jag säger - Sätt på dig jacka unge!!! Han svarar förvånat - hur vet du det????? Det är fördelen med webcameror, morsorna ser dig så gör inget dumt ;-)

Nu ikväll sitter dom i en kåta och grillar korv på en jättestor grill :-) det passar Skalman som hand i handske. Hans typ av fritidsliv ;-)

Dom har åkt bandvagn till kåtan så det kommer säkert lite justa uppdateringar på hans blogg när han kommer hem. Mobilkamerans minne går på högvarv det törs jag lova.

Nu ska jag strax titta på Sverige campar vilket är ett av mina fritidsintressen :-) Därför lägger jag ner för dagen och önskar er alla en god natt och på återseende i morgon. Pigga, glada och alerta, för att beta av den sista arbetsdagen innan påskhelgen.

Inga kommentarer: