torsdag 20 mars 2008

Kväll med flygande fart över hustaken ;-)

Som ni ser så gömmer sig något hemligt och mystiskt i bilden. Jag gillar den helskarpt och skulle kunna tänka mig den som stor tavla eller väggfond
:-)


© Cecilia de la Rivera

Jag svär inte ed på att det är kusin Cecci, det kan vara hennes syrra Bella också. Vem det än är så är bilden tokbra. Cecci går någon fotolinje på södra sidan storstaden, en tjej som jag tror att man kommer att se mer av i framtiden Hoppas hon fortsätter att fotografera och om någon vill se mer av hennes alster så kan vi säkert fixa det :-) Vid tillfälle så ska jag visa er hennes underbara syskon (dom är 7 sammanlagt) Jag tycker att det är en helt underbart vacker syskonsamling även om antalet känns lite för mycket för mig :-) Använd nu inte bilden utan att fråga om lov först! Ni hittar henne på http://www.bdknapp.blogspot.com/

Som ni säkert förstått så har det inte hänt något speciellt här hemma utom en TV-match mellan Storvreta- Täby caperio där jag personligen tycker att fel lag vann! Jag gillar Storvretas rena spel men man måste ha marginalerna på sin sida också. Däremot är jag grymt imponerad av Ramsin. Jag gillar att det är en målis som fått spela sitt eget spel, hitta sin egen spelstil och att han fått göra det i lugn och ro utan den press som Sibf-cuper och stadslag innebär. Vad än alla tycker och tänker så är jag övertygad om att de bästa målvakterna är de som fåttt behålla sin spelstil och fått lugn och ro att mogna i det. Att man sedan har det där speciella psyket som behövs på en sån possition är naturligtvis avgörande i längden. Man måste kunna vara en individuell spelare med lagkänsla.

Inga kommentarer: