tisdag 18 mars 2008

Så här ser det ut på dagen hos Skalman

Jämfört med ett snöblaskigt Stockholm så hade jag helt klart hellre varit med i fjällen ;-) Om inte annat så kan man ju alltid gå på after ski.

Senaste på fronten är information om att imorgon så är det helikopter till toppen för lite pumpa puder nerfärd, i alla fall för entusiasterna. Jag har blivit lugnad med att de som inte vågar kommer att få sitta kvar i helikoptern och flyga ner. (Det känns tryggt) ;-) Tittar just på en innebandy match på TV mellan Balrog - Warberg!!! Jag undrar vad som hände med Balrog???? Luften gick ur eller ?? 4-0 i första 1-6 i andra. Ser inte bra ut. Full fart framåt-häll tätt bakåt :-) Om det inte blir bättre så får jag roa mig med att kika in på lundins husbygge för att kolla hur de har klarat av att resa husväggar i snön :-) Tur för byggkillarna att Majsan tagit ledigt och kan fixa fram varmt kaffe och kanske en bulle eller två.

Inga kommentarer: