tisdag 4 mars 2008

Har skrivit av mig hos Majsan och flaggskeppet;-)






Jag har precis varit inne och skrivit en uppsats som kommentar på en av Majsans inlägg. Så nu har jag skrivkramp ;-)



Tänkte att ni vill se skorpans mästervärk och kanske veta att hunden inte fick något smakprov. Men hon hittade ett par kakor när hon smekte benen på alla gästerna. OJ!!! Vad man tappar kakor och kex på golvet hemma hos folk som har hund *fniss*

Idag fick jag ett telefonsamtal från Skalmans tränare, han undrar om Skalman kan stå båda matcherna på söndag? Hm... är det inte på sån tid att det krockar med matchen om sista slutspelsplatsen i superligan på tv4+ ???? Nåja, Skalman sa naturligtvis JA, vilket innebär att man åker som en skottspole mellan 2 hallar och har ca 45 minuter på sig.
Betydandes att Skalman lever i målisutrustningen ca 4 timmar i sträck! Vet ni hur en sån luktar efter bara en match??? Det ´vet jag! :-(

Dessutom ska Balrogs juniorer spela hemma och nu är Skopran superirriterad på mig för nu VILL hon faktiskt vara med och titta och få börja träna igen. Innebandytarmen skriker högt!!!

Men just nu får hon hålla sig till att titta på bilder. Ovanför tårtan har du ett snyggt, skorpan ;-)







1 kommentar:

Maria sa...

Inte ska du bränna ditt krut hos mig! Du ska lägga din energi hemma hos din blogg, då har jag något att läsa;-)

Vilken tröttsam tjomme jag fått på halsen. Nu läser han väl det här också och det skiter jag i. Jag tycker att det är jobbigt med energitjuvar.

Jomenvisst var jag på matchen! Jag kom som hastigast precis innan start och drog direkt efter. Skulle ha en tjejmiddag hemma, men de fick snällt vänta;-)

Såg inte dig heller, själv stog jag och pratade med pappa Kjellbris. En trevlig karl tycker jag.

Ikväll har jag lite feber är helt slut. Fattar inte vart orken tar vägen???

Oj jag som inte orkar blogga, nu bränner jag mitt krut hos dig!

Ha det bäst!