fredag 14 mars 2008

Ska Skalman till fjällen i morgon??


JAAAA! Visst ska han till fjällen! En vecka med klassen i Kittelfjäll. Sovbuss upp i morgonnatt och hem igen natten till sin födelsedag. Undrar hur pigg och fräch han kommer vara då? ;-)
Skolan, vi föräldrar och Skalman har gjort en överenskommelse som vi alla tycker känns rätt. Det känns som att vi inte bör gå in närmare på exakt vad det innebär men vi kan väl säga så här - Skalman tycker att han har blivit lyssnad till, respekterad för det beslut han själv tagit ang. tobak och att även han har fått göra uppoffringar runt överenskommelsen som han tycker är helt acceptabla och korrekta. Men han är glad att han har föräldrar som vågar stå för sin åsikt i frågan och stå för sina barn. Som han själv säger - nu är det upp till mig att bevisa för skolan att jag kan respektera skolans sätt att lösa problemet och att jag kan göra det ännu bättre än vad dom tror att jag ska klara det.
Som föräldrar är vi MYCKET stolta över honom och vi tror absolut att han kommer att göra allt som står i hans makt för att förvalta det här förtroendet med huvudet högt.
De som vill kan följa klassens resa på
Nu ska jag titta till Let´s dance igen :-) Ses senare

Inga kommentarer: