lördag 29 mars 2008

Supergrattis Balrog


Lunarstormcup är över för detta år och i klassen P15 står Balrogs Flaggskepp som segrare! Ett stort grattis till er killar!!

Vendelsö är inget lättslaget lag och precis som Majsan brukar säga så är ju Stockholmslagen bland de bästa i Sverige. Det är synd att man ska mötas så tidigt i cupen, jag tror det skulle vara en mycket roligare och ett mer tongivande spel för publiken om cupspelet lades om så att fler av Sveriges bästa lag var med i slutspelet.

1 kommentar:

Lena sa...

Flagskepp säger mig inte så mycket som du vet syster, men innan junis slut kan jag nog alla fotbollslag pojkar 8-17 i St:Eriks cupen :D. Helst ser vi då att The Gunners United ligger i topp.
Föresten här i min gamla återupptagna blogg:
http://jagmigochingenannan.blogspot.com , fast den heter ju inte så *s* utan Mellan tonårstjat och blöjtrots .......passar ju mig en anings bättre ännu så länge:)