onsdag 14 januari 2009

Den här läckra texten är skriven på en vit hallvägg i Hedemora och jag gillar verkligen idén med att smycka en entrevägg med en välkomnande text som skapar eftertanke.

Kanske Lundins ska ha mi casa, su casa (kan vara felstavat) på sin hallvägg??? ;-)
Själv funderar jag mycket på den här idén och har en massa olika förslag som jag skulle kunna ha textat på min hallvägg.

Här kommer några exempel:
* Ditt hem är där du lägger din hatt
* Vår dörr är alltid öppen för dig
*Älska oss mest när vi förtjänar det minst för då behöver vi det mest
*Värme och omtanke bor i allas hjärtan

Men jag vill ju hellst hitta en text som beskriver oss som bor här, precis som Lisa och Fredrik har en text som beskriver startskottet på deras gemensamma liv tillsammans i sitt nya hus.

Nåja, nu ska jag i alla fall se om jag kan ladda ner lite fler bilder från mobilen så jag kan visa er allt som jag lovat i tidigare inlägg. Anders, Sigge tomtarna och lite nya änglar för att inte tala om vintertältet julpyntat :-)

Ses här senare om ni väljer att titta förbi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fint =) Ordspråk är så fina, kolla in sidan jag hittade vårt på finns så mycket fint där www.vimsadekor.se Ha det bäst! massa kramar