söndag 4 januari 2009

Lyckas inte med kameran i dag ....

heller :-(

Återkommer i morgon efter nytt försök.
Tyvärr har ju herr Nygren en tendens att rycka av sig tröjan när han är hemma vilket betyder att jag vägrar fota honom nu när det ser ut som att man beskjutit honom med en k-pist.
Men som sagt jag återkommer.

I morgon ska både Skorpan och Nygren tillbaka till arbetet men det är ju bara en dag sen är det ju ledigt igen.
Men visst ska det bli skönt när vi äntligen tagit oss till Onsdag och den dag då vardagen med grått står för dörren :-) Man får tycka vad man vill men det är skönt att ha den där grå vardagen att längta till.

Innebandyträningarna drar igång igen på torsdag och redan nästa helg är det matcher igen sen är det match i Solnahallen den 12 Januari så jag kommer nog att få till min välbehövliga innebandyhallsdos vad det lider :-)
Under väntan har jag roat mig med en och annan adrenalinkick när jag tittat på småkronornas resa mot finalen som väntar natten mellan måndag och tisdag.

Inga kommentarer: