torsdag 22 januari 2009

Okej, jag ger mig.... det är ett lätt autistiskt drag :-)

Kände mig inte hemma med den nya layouten så jag bestämde mig för att ta tillbaka min gamla invanda.
Det är liksom den som bäst stämmer överens med alla brun/grå tråkigt färgade hallar som jag besöker varje helg ;-)
Dessutom gillar jag färgen.

I dag har jag fått bevis för att det finns människor som säger vad dom tycker och tänker utan att bry sig om i fall dom sårar andra på vägen - bara de får göra sin röst hörda och att det är den rösten som är allsmäktig.
Jag trodde inte riktigt att det var så förra veckan när Skorpan bemöttes så av en annan vuxen person men idag hände det mig själv.
Sorgligt är det men inte helt oväntat även om jag vill tro allt gott om alla.

Nu är det riktigt spännande i handbollen vill jag lova 23-21 till kroatien. Spännande men illa för sverige skulle må bra av vinst :-)
Jag håller tummarna för slutsignalen har ju inte gått ännu.

Inga kommentarer: