fredag 9 januari 2009

Haha.... jag är urkass på att göra som jag säger

Plockade jag undan julen?
Svar nej
Ringde jag morbror Ole i Danmark?
Svar nej
Städade jag undan?
Svar nej

Jag är helt enkelt usel på att hålla mina egna snygga planeringar =)

Nå här kommer dagens planering som jag ska försöka uppdatera i kväll under tiden som jag tittar på Lets Dance. För det SKA jag se.

* Dricka kaffe
* Få i väg Skalman till plugget
* Dricka kaffe
* Få på mig annat än pyjamasen
* Dricka kaffe
* Gå med undarna
* Dricka kaffe
* Kika på morgontv
* Dricka kaffe
* Gå till jobbet
* Dricka kaffe
* Gå meh från jobbet
* Dricka kaffe
* Handla middan
* Dricka kaffe
* Fredagsfika med Kalle
* Dricka kaffe
* Fixa middan
* Dricka kaffe
* Äta middag
* Dricka kaffe
* Fixa disken
* Dricka kaffe

Undrar hur många utav punkterna jag lyckas klara??
Någon som vågar gissa???

Återkommer med uppdateringen :)
Ha en bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att du lyckas galant med alla punkter som handlar om kaffe drickande =) =)