tisdag 6 januari 2009

Trettondagsafton och punkt för julen

Eftersom att mina stora gossar ska hjälpa Sanne att flytta så har jag beslutat att jag ska ta ner granen, eljusstakarna och alla tomtarna ska tillbaka på loftet.

Därefter ska jag göra en sak som jag har dåligt samvete för att jag inte gjort tidigare. Jag ska ringa till min morbror! Han ringde som hastigast på julafton men eftersom han var på väg hem till goda vänner för att fira jul så hade vi inte så mycket tid att prata så mycket skit som vi brukar. Jag tänkte att vi kunde ta igen det men sen får vi se om han har tid med mig i dag. Han har ju faktiskt ett eget liv :-) Ganska ofta sitter han på radiostationen och förgyller ensamheten för ett stort antal lyssnare i Danmark. Så jag kan inte gärna förvänta mig att han ska stå i giv akt för min skull.

Nu ska jag dessutom snart gå med hundarna och se om jag kan ta ett nytt foto på lilla sigge så nu får se hur han ser ut i dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kusin vitamin i huvudstaden =) Självklart kommer uppdatering! Dan hade rekommenderat mig på sitt jobb (HASS-hedemora assistent service) och chefen hade varit väldigt possitiv och velat träffa mig så fort som möjligt, vi skulle ha träffats idag, men det blev imorgon istället=) Så ännu mer uppdatering kommer imorgon! Ja han är ju bara bäst min älskade Fredrik =) Han gör verkligen allt för mig/oss! Han hade btw läst din kommentar påmin blogg och tyckt att det var jätte fint skrivet =)Ang ciggisarna så ganns det tydligen "bara" 13 pkt, så dom kommer till dig om 2 veckor, som jag skrev i sms:et! Ta hand om er nu så hoppas jag vi ses i helgen! Kramis