fredag 2 januari 2009

Välkomna till 2009 :-)

En kall start på det nya året, speciellt hos oss i husvagnen. Gasen tog nämligen slut på morgonkvisten den 1/1-09!
Men med en elpatron så löser man det problemet snabbt och enkelt :-)

I går var vi 11 personer och 2 hundar i husvagnen samtidigt. Skorpan, Mikkiz och Båtsman fick skjuts av kusin-vitamin från Hedemora ner hit till Enköping och hon hade dessutom med sig en annan av mina kusiner - nämligen Kattis från uppsala! Superkul!!! Visserligen så bor vi inte så långt från varandra och hennes pappa bor i Hässelby vilket är ett stenkast från Skälby och ända räknade vi ut att det faktiskt är 5 år sedan vi träffades sist!!!
Sen hade vi ju Sanne ochh Malin här och de tre tjejerna är faktiskt systrar trots att de alla tre bor i olika städer. Malin, Kattis och Lisa alltså!!
Trångt och mysigt vart det i alla fall och tydligen har Skorpan lyckats bli "lite" full i alla fall. Vilket jag håller med om med tanke på den video på henne och Mikkiz som finns i Lisas kamera.

Visserligen så var både skorpan och Mikkiz helt normala sett ur vårt perspektiv men när Skorpan räcker upp händerna i luften och vinkar lite nonchalant för att sedan säga jag älskar dig mamma med ett skratt som varade i flera minuter då vet jag att hon inte var helnykter i alla fall. jag vet att hon älskar mig men jag är ganska övertygad om att jag hade fått en riktigt sliskig puss på kinden om jag varit i närheten :-)

Sen kan jag berätta för er alla att jag förlorade igen!!! Morsan ringde inte förrän i dag och då tänkte jag att det var lugnt men icke sa nicke - NYÅRSGAVE!!! klingade i örat!!!!
Som sagt jag är skyldig henne en hel del nyårspresenter :-)

Inga kommentarer: