torsdag 15 januari 2009

Tack min Flisabetha ;-)

I förra inlägget visade jag ju en väggtext som jag gillar, jag fick ett tips från kusinvitamin om den här sidan www.vimsadekor.se och vips så har jag beställt en väggtext till min hall :-)

Sen ska jag se om jag lyckas övertala herr Nygren att fixa om i köket och då ska jag ha en specialtext på min köksvägg.
Vilken inspirationskälla!!! Jag är helt såld.

I dag är det en toppentorsdag ( eller inte)
Anders kliver ur sängen utan problem (som vanligt)
Skorpan kliver ur sängen med ryggskott
Kompis kliver ur sängen (tidigare än vanligt)
Jag kliver ur sängen med nackspärr på gång
Skalman kliver ur sängen med träningsvärk ( i armen ? )
Hundarna har kräkts i natt och Sessan rev Kalle i ansiktet i går

Livet är härligt! :-)
Det är visst de små detaljerna som gör det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul att du hittade grejer =) Ska bli riktigt roligt att se!! Massa Kramar Flisan