fredag 9 januari 2009

Periodpaus

* Dricka kaffe - klart
* Få iväg Skalman till plugget -klart
* Dricka kaffe - klart
* Kliva ur pyjamasen - klart
* Dricka kaffe - klart
Kommer inte i håg ordningen men jag har jobbat,
jag har druckit kaffe,
INTE handlat, städat, planerat middagen.
Men druckit kaffe =)

Nu dricker jag en kopp kaffe för nu firar jag att Fredrik som ska gifta sig med kusin vitamin i Hedemora har börjat blogga själv =)
Följ den stackarens liv med Lisa på http://livetmedlisa.blogg.se
Han kommer att ha ångest många gånger innan bröllopet för hon har redan börjat stressa :-)
Bröllopet ska gå av stapeln den 2/5-09 kl. 15.00

1 kommentar:

Anonym sa...

Redan börjat stressa??? Hallå jag har fan PANIK ;-) He he, ja det ska bli kul att följa hans blogg för mig med, kanske jag får lite perspektiv om hur stackarn ser på mig när jag blir galen =P Ha det bäst! Kramar