tisdag 20 januari 2009

Tisdag som i Träning

Ja, det är ju tisdagar och torsdagar som är de stor träningsdagarna i familjen Nygren. Denna tisdag som de flesta andra :-)

Skalman ska i väg och Skorpan är i väg på ett spinningpass och sedan lite sol i rörform.
Hon ska åka på spa i helgen med tjejkompisarna och mamman är inte alls avis på henne, bara lite irriterad att man inte blev ombedd att följa med :-) Nej då, det är kul att hon drar iväg med kompisarna och jag hoppas hon passar på att njuta riktigt ordentligt!

Gubben landade i badkaret en sväng och har nu planerat ett horizontalläge i soffan. Tröttheten slår oss fortfarande i huvudet så nu har vi bstämt oss för att det blir husvagnen i helgen och bara ha med oss korsord, tv, och god mat.
Vi får se om Skalman väljer att följa med eller om sötnos är allt för lockande :-)

Jag väntar på en sån där liten dator som jag ska ha bara som min och då ska jag lägga in en hel del riktigt mysiga och fina bilder som jag tänkte dela med mig till er av.

Jag vill ha helg!!!
I dag har jag pratat med Tian på AIK som bara ville kolla att jag är med på matchen i Solnahallen på tisdag, han är så himla rolig att prata med, jag tror jag blir lika glad av att prata med honom som han säger att han blir av att prata med mig :-)

Det var lite vanligt halvpatetiskt skitsnack från Skälby men som alla bloggare vet så är det inte alla dagar i livet som känns lika intressanta :-)

Inga kommentarer: