söndag 16 maj 2010

Inlägget flyttat i sin helhet till min låsta blogg

Åter till verkligheten!!!!!!!!!!!!!!
Som jag verkligen tagit semester ifrån under 24 timmar och vad upptäcker jag då tror ni?????????????



I övrigt hade jag en tokbra fryssning med min dotter och hennes 2 kompisar :)

Lite konstigt men..... 2 av hennes kompisar är mina kompisar också, trots att den ena är lika gammal som henne och den andra lika gammal som mig (nästan) sen är en av dem min kusin som är nästan jämngammal med henne, trassligt......Ja, men vi har förbannat kul ihop!!!     =)
De brukar säga att det som händer på båten stannar på båten så jag får väl respektera deras önskan och avvakta tills de själva lagt ribban för vad som ska kläckas och vad som ska stanna kvar där ;)

I övrigt är det nu officiellt att Mikael Gunnarzon är den nya assisterande tränaren i AIK och det ser jag verkligen som en extra krydda till nästa säsongs serie!
Vilket lyft!
Vilket glädje och vilket härligt tillskott........han ser det som en ära att få representera AIK och jag tycker att det är en ära att han ger AIK sin tid och sitt engagemang för han har verkligen mycket att tillföra det vackraste klubbmärket i världen.

5 kommentarer:

Jennifer Cederholm sa...

Ojoj vad det känns som du skriver i nattmössan. Kan med all säkerhet säga att nästan inget av de du skrivit nu är sant, jag undrar vart du fått allt detta ifrån? Men du har fått som du vill nu, det är ett sträck över mig och Daniel nu tydligen, vilket betyder att du slipper allt, mig, alla "problem" och allt vad det nu är.

mie sa...

Sanning eller ej Jennifer så är det jag skrivit det som jag fått mig berättat av en väldigt insatt person och dessutom vad jag själv fått veta genom sms och samtal. Vad gäller ert strewck eller inte så är det ert problem, inte mitt. Ni får själva göra era val och ta konsekvenserna av dem. Jag gör mina och tar mina konsekvenser.

Jennifer Cederholm sa...

Okej men då ljuger han både för dig och mig. Men det känns tryggt.

mie sa...

Visst, med tanke på de sms som kommit från ditt mobilnummer så är det säkert en lögn.
Hur som helst så är det ert problem inte mitt.......jag har bara problem med att folk som inte har hela bilden klart för sig anser sig ha rätt till hela sanningen

mie sa...

Egna val och eget ansvar ;)