söndag 9 maj 2010

Inga bilder.......

ingen kamerakabel och inga tapetvåder........
Ja det är resultatet av gårdagen som var kall grå och trist men som lystes upp av kusinvitamins besök :)

Jösses så snygg tjejen håller på att bli på utsidan! (hon har alltid varit både snygg, vacker och underbar på insidan) Nu när ca 30 kg är borta från hennes kropp så är hon skitsnygg att titta på också. Hon har fått tillbaka sitt vackra ansikte och hennes ögon lyser som stjärnor på en helt klar natthimmel.

I dag blir det en färd till Råsta park och sedan ska vi försöka oss på ett besök på Ikea så vi kan beställa köket som vi bestämt oss för. Det blir skitsnyggt när det blir klart men nu börjar jag verkligen vilja se lite större resultat för jag är trött på att bo på en byggarbetsplats.
Gör ett nytt försök att ta tag i mig själv och sedan får vi se vart jag landat när jag återkommer.

Ha det gott så länge.....
PS Jag snodde en bild på Skalman från Heffas blogg om gårdagen och som vanligt sköter han sig exemplariskt på stan ?    =)

2 kommentarer:

Jennifer Cederholm sa...

Hihi han skötte sig fin fint, men jag tror att han var super nervös eftersom han pratade i 110 tills vi kom in på bion... :)

Lady D sa...

Åh va du är underbar, vilka fina ord :)

Min kusinson är grymt het på denna bild :P

KRAMAR