onsdag 19 maj 2010

På gång eller?

I dag ska jag
- ha tag i Ikea för att fixa med betalningen av köket
- ändra tiden i tvättstugan
- damsuga
- ha tag i Kista gymnasium
- promenad med hunden
- kolla upp om lämplighetsintyg osv.

Känns som att det är mycket på gång nu och ännu mer lär det bli.
Lillkusinvitamin i Uppsala tar studenten den 4 Juni så kanske det blir en roadtrip den dagen i alla fall.
En titt på en annan camping ska genomföras i helgen
Fika med stora systeryster är något som jag har på önskelistan
Hoppas på en fikagäst i form av KK också
Skorpan ska göra London från lördag och ett par dagar framåt

Ja, en hel del alltså :)
Men det ska nog gå alltihopa vad det lider. Jag får göra som jag brukar.
Börja med alla måsten och därefter använda min överlevnadstrattegi.............
det jag inte gjort i dag får jag göra en annan dag, en annan dag är när andan faller på men rätt som det är så är jag framme vid en annan dag =)

Inga kommentarer: