lördag 15 maj 2010

Inlägget flyttat i sin helhet till min låsta blogg

God morgon världen :)
I dag skiner solen på metropolen och jag ska åka med birka paradise ikväll med blåbärspangkakan, skorpan, Lilla musen och Kusinvitaminen =)
Härligt men också lite läskigt. Jag gillar inte att vara instängd på ett ställe som jag inte själv kan bestämma när jag ska lämna.
Jag vill liksom ha kontrollen och ha makten över att själv välja när jag vill vara med och när jag vill avsluta någonting. Därför åker jag heller inte tunnelbanan eller buss. Man kan ju inte bara få stopp på dessa fordon för att man inte vill vara med längre ;) Man får vänta till nästa hållplats och då blir det jobbigt.

Men Skorpan kan sin mamma och vet vad som krävs för att hon ska kunna slappna av hyfsat mycket i alla fall ;) Bara tala om var nödutgångarna är hela tiden och se till att hon har koll på var alla befinner sig så hon vet vart hon ska gå om något händer så ska det nog bli hur bra som helst. Dessutom ligger båten i hamn när man sover så det är också ett extra plus =)

Skalman få vara kvar hemma och sitta "pappavakt" Haha.....(skojar bara) men de har pratat om att bygga om lådan på baksidan och ta en öl i lugn och ro.....grilla gott och mysa under markisen.
Lite avis kan jag känna att jag blir när de planerar sin kväll som jag tror blir en höjdare för dem. Skönt när man kan göra lite roliga mysiga projekt där man har sina nära och kära i närheten.


Nu ska jag skita i allt och bara njuta av den vackra dagen och i kväll ska jag dansa hela natten. Att jag inte kommer kunna röra mig i morgon får vara morgondagens bekymmer  =)

Inga kommentarer: