fredag 21 maj 2010

En annan av mina STORA stoltheter!!!!!!!!!!!!!!


Efter att ha knölat runt med mattematiken först i grundskolan och sedan i gymnasiet under årskurs 1 då han fick IG i betyg och sedan årskurs 2 då han egentligen inte tagit fullt ut ansvar för sina studier heller så har han idag tentat upp mattebetyget till ett G!!!!

Där ser du hjärtat! Du kan bara du vill och du är verkligen INTE värdelös. Att livet är både tungt och svårt ibland betyder inte att man inte har något värde. Du är en av de värdefullaste saker på jorden för mig och jag vet att det gäller för väldigt många andra mäniskor också.

Grattis gubben......nu är varje mattetal som blir löst ett eget val att lösa!

PS! Klappa inte till mig för bilden :)
Jag gillar den =)

2 kommentarer:

Eva sa...

Snygg kille och ett stort grattis till honom. Han är värdefull för många kram Eva

Flisan sa...

Grattis älskade Danne :) Du är bäst!