tisdag 25 maj 2010

God morgon i regnet :)

Det var dagens väderläge så nu behöver vi inte gå in närmare på det annat än att jag hoppas det är bättre i London.
Visserligen verkar det inte spela någon roll för Skorpan skickade ett mms i går efter hennes shoppingrunda och jag säger bara att det blir tufft att packa väskan när det är dax att styra kosan hemmåt igen    =)

I går kväll roade jag mig på IKEA några timmar  :)
På torsdag kommer mitt nya kök att levereras till metropolen!
Haha....Skorpan får ligga i ordentligt när hon kommer hem. Hon har lite kvar att hjälpa kompisen med och sedan måste ju resten av parketten komma på plats.
För att göra det så enkelt som möjligt för henne har killarna bestämt att de ska riva ut köket i kväll och i morgon så att det bara är att börja lägga parkett på torsdag när hon varit i huset  ;)

Stackars flicka  :)
Det är jobbigare att vara arbetssökande än att vara arbetare ;)

Nåja, så kan det vara och så kan det bli när man är tidsoptimist och det är ju något som både hon och jag är bra på.

1 kommentar:

flisan sa...

Ha ha, ja med det kommer bli så bra :) Kram