onsdag 12 maj 2010

Bjuder på ett smakprov

Och tänker komma tillbaka med ett längre bildinlägg när jag fått ihop ett inlägg med lite ner ordning på för nu börjar vi faktiskt närma oss det stadie då vi ska knyta ihop vår renoveringssäck för den här gången.


Mitt parkettgolv som ligger ända från altandörren till hallgolvets klinkers med golvvärme....jag älskar det men jag kommer antagligen bli lätt hysterisk med hundens klor ;)


Det här är allt jag bjuder på här för det kommer att finnas lite andra detaljer innan det är helt klart :)


Måste ju kolla om det blir den mysfaktor jag tänkte mig när jag såg gubbens tapetval och fick frossbrytningar, men visst blev det en hög faktor när man ser det så här? Fattas bara lite socklar runt golvet så blir det liksom pricken över i  :)

2 kommentarer:

Jennifer Cederholm sa...

myyyyys.... :)

Flisan sa...

WOW WOOOOOOOOOOOOOW looking goooooooooooooood :)