tisdag 8 september 2009

"Anonyma" kommenterare..........

Haha....ja om jag var så j*vla perfekt själv så skulle jag ju inte ha några problem med att få fram den info jag behöver och jag skulle heller inte ha några problem att logga in på fronter!!!!!

Så perfekt är det sista jag Är och VILL vara!!!!

Nej, du som tycker att jag är duktig på att gnälla (vilket jag håller med om) kanske handlar det bara om att man får skriva vad man vill på sin blogg och använda den för det endamål man själv har tänkt sig med den? Ett ställe där jag delar med mig av vardag och fest precis som det står i bloggpresentationen. Fester är roliga och vardagens lite grå nyanser kanske inte alltid lika roliga men ändå ett måste för att gilla festen :)

Jag har stor respekt för andras åsikter och väljer gärna bort vissa ämnen om man för en öppen och rak dialog (med sitt namn)i övrigt skriver, gnäller, skäller jag hur mycket jag vill på min blogg utan att någon annan behöver lägga några värderingar i det.
Man måste inte läsa det jag skriver, heller inte tycka att det är rätt men man behöver respektera att det är jag som bestämmer vad/när/hur och om jag vill skriva. eller gnälla om du tycker det passar bättre =)

Inga kommentarer: