tisdag 8 september 2009

I dag är det en lugn dag....

det är det ju alltid för mig men nu tänker jag på resten av familjen.
Inga träningar alls!!!
Enda dagen i veckan då ingen av familjens medlemmar befinner sig i en innebandyhall :)
I morgon har alla träning och på Torsdag tänker jag masa mig ner till Jakobsbergs sporthall och titta på Järfälla - Aik och en träningsmatch =)

Tvätten går för fullt nu när Nygren plockar hem svettiga träningskläder x 4 i veckan, inget kul jobb men någon lär göra det och varför då inte jag en stund framöver??
Länge leve tvättmaskin och tumlare! =)

Dagen ska tillbringas med att ta en tripp till BBIF´s Kansli för att hämta upp papper och annat bra ha. Sedan ska jag försöka sparka på de personer som är ansvariga för målvaktsställen som är beställda till HJB!!!!
Jag blir så grymt irriterad när en sån liten klubb inte kan ha bättre koll på grejerna, vi har letat, frågat och kollat efter dessa ställ i flera veckor nu och ingen! talar om vart jag kan hämta dem och köra dem på tryck!!!!
Ska det vara så jävla svårt??????

Dessutom kan skolornas Frontersystem hoppa åt h-vetet!
Jag har haft ungar i gymnasiumet de senaste 7 åren och bara vid 1 tillfälle har jag lyckats logga in på skiten!!!
Nej där var Björkeby bättre med enkel mailkontakt och raka rör via telefonen.

Skalman ska åka till Bålsta efter skolan i dag med :)
Inte mycket man ser honom längre men det är väl så det ska vara. Men i helgen måste de vara här i metropolen för annars blir hundarna lite ledsna och dessutom är det träning på Fredag kväll och match på söndag =)
Skorpan ska ut på lördag så de blir ensamma med hundarna :)
Själv ska jag åka till en annan del av världen och bo 2 nätter på hotell och det ser jag fram emot.
Nu ska jag försöka få Skalman att komma i väg till bussen vilket innebär att alla kan räkna ut dagens status på Skalman =)

Ha det gott i etern och utanför den också

2 kommentarer:

flisan sa...

Ola la, vart ska kusinvitamin åka någonstans? På hotel och grejer? Nå kul? Kramar i massor

Anonym sa...

Oj vad lätt att gnälla på allt och alla...
Måste vara jobbigt att vara så j*vla perfekt själv!