onsdag 23 september 2009

Lilla pattarklappardagen enligt Kalles.......

kallender i alla fall :)

Mycket tankar som snurrar nu, och ingen större ordning på någonting. Men som vanligt får jag väl helt enkelt försöka styra upp det jag faktiskt kan påverka och sedan låta resten skvalpa tills det skvalpat klart så att säga.

Jag håller på med ett projekt som är skitkul men svårt.
Jag fick förfrågan om målvaktsövningar och det kan jag ju en massa men sedan att få ner dem på papper begripligt i text är något helt annat.
En riktigt rolig utmaning helt klart =)

Kommer ni ihåg att jag gnällde om målvaktsställen?
Nu har föreningen kommit till den punkten på sin uppstartslista.
Kanske kommer vi få de nya ställen snart, det verkar så ialla fall :)

Nåväl, jag har egentligen inte så mycket att komma med i dag men i kväll är det träning och det kommer bli lite spännande att se vad den träningen bär med sig.
Killarna ska gå igenom matchen och vi ska leverera allt runt teambuildinglägret som ska gå av stapeln i helgen.
Att jobba med det här laget känns ibland som att jobba i sirap men sen glimmar de till och allt blir klockrent kul =)

Vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska gå vidare med Kompis men en sak är säker. Den här bloggen är min och den innehåller mina åsikter och tankar.
Vad som skrivs här är upp till mig och ingen annan, det är inte tänkt/tillåtet att det ska missbrukas mot mina barn.

Snart ska min gode vän åka till landet "over there" och henne kommer jag sakna lika mycket som Skorpan saknar Blåbärspangkakan. Men jag har tur! Min vän blir bara borta i 20 dagar medan Blåbärspangkakan är borta i flera månader :)

Inga kommentarer: