tisdag 15 september 2009

Någon underbar person......

satte färg på min mycket mörkgrå vardag.
Fick mig att förstå att det finns folk där ute utanför vårt totala kaos, som tänker på oss i Nygrenska Familjen.

Visst är det ju så att bloggen handlar om vardag och fest i en innebandytokig morsas huvud och kropp med ungar, hundar, och hembränt äppelvin....
Visst är det så att det är svårt för oss mammor och pappor att vara just mamma och pappa. Vissa dagar svårare än andra.

När jag kommer hem från eftermiddans hundpromenad så står det något utanför min dörr.


Jag blir överaskad och sjukt nyfiken på varför man ställt detta paket på min trappa men ser att det är mitt namn och min adress som står på lappen =)
Nyfikenheten tilltar, vem har gjort något så snällt för mig??
Kusinvitamin är det inte för hon skickade en underbar bukett med Liljor i går (ni får bild om ett par dagar när Liljaknopparna slagit ut så den verkligen visar sin prakt)

Dröm om min förvåning när jag öppnar upp och hittar denna helt underbara, färgglada bukett med ett litet kort. Varken jag eller pappa Nygren är skickliga fotografer men för den som har riktigt bra syn så kan ni ju själva läsa vem avsändaren är

För er som inte har bra syn och då ingår jag i den kategorin så kan jag avslöja att bukettens avsändare är :
FRÅN EN TROGEN BLOGGLÄSARE

Jag har inte en aning om vem det är, jag vet att många tittar in på bloggen dagligen men eftersom det oftast bara är kusin som kommenterar så vet jag inte vilka ni andra är MEN....
med den här buketten från en människa till mig och familjen, så känner jag att jag inte är ensam. Jag har stöd och omtanke från många fler håll än vad jag kunde tro eller ens ana.

Tack underbara människa

1 kommentar:

Lilla musen sa...

Det var en väldigt fin bukett.
Den e ni verkligen värd.
Fast jag inte köper några blommor, hoppas jag att ni vet att vi stöttar er alla i alla lägen.
Kramar Lilla Musen