lördag 14 november 2009

Antagligen totalt väck.......

i hela j-vla huvudet :(

Men ärligt talat så skiter jag i det för just nu vill jag befinna mig i ett tvär-obstinat känslorus!!!

OCH det har jag rätt till!!

Jag vill inte veta av att jag ska behöva sitta hemma och ha druckit ett glas vin vilket betyder att jag inte kan hjälpa något av mina "barn" att ta sig hem från någon av världens hörn.

Jag vill inte veta av att mina barn använder mig som chaufför och stöttepelare när de ska till nya ställen för att sedan kunna ta sig runti vida världen helt utan problem på helgerna och jag vill heller inte veta av att andra ungdommar använder mina barn som ursäkt för att få träffa andra perosner som de har intresse av.

Då blir jag obstinat och dessutom är jag så j-vla trött på att de människor jag lever med tar mig för givet och inte förstår att det finns mer än bara en ilsken hagga i huvudet och kroppen på den här tanten.

Jag är för F-N ingen j-vla idiot som lever och andas bara för att alla era behov ska tillfredställas.

Så nu har jag varit obstinat klart och nu tänker jag skita i världen och gå och lägga mig och läsa. Vinet och räkorna kan ni kasta eller äta vilket ni vill.

God natt jord.




Inga kommentarer: