söndag 8 november 2009

Hm...vilken dag eller inte ?

OK! Jag kanske är en jävla klimakteriekossa ibland!
OK! Jag kanske inte är så himla rolig de dagarna!
OK! Jag kanske till och med är rent otrevlig sådana dagar!

OK ! Jag anser att även jag kan ha sådana dagar utan att be om ursäkt!
ELLER rättare sagt jag har rätt att ha sådanan dagar utan att behöva stå till svars för annat än att jag kan vara rätt otrevlig då.
Om jag nu mot förmodan skulle råkat träffa på någon och att jag dessutom varit otrevlig så vet ni i alla fall nu att det inte beror på er utan på mig.

Klart och tydligt eller hur?
Så nu skiter jag i världen för idag och ser fram emot att vakna till en ny strälande vacker måndagmorgon i morgon bitti i stället.

Take care där ute.

1 kommentar:

Lena sa...

men ahhh, vilken tur att jag inte slog dig en signal idag då :)