måndag 2 november 2009

Nu är det måååndag morgon..

Jag sitter här igen precis som jag brukar.
Det känns rätt gott att göra det, man vet liksom vad som sker och man har en liten liten känsla av att man i alla fall har kontroll på den närmsta framtiden :)

Det gick inget bra för P93 killarna i helgens cup men det spelar inte så stor roll, det viktigaste nu är att killarna hittar varandra igen och att de behåller intresset för innebandyn. Jag tror att cupen fungerade bra överlag i alla fall men visst känns det konstigt att inte ha varit med.

Dessutom blir det ingen mer Scorpionscup för oss i familjen Nygren. Det beror helt enkelt på att vi inte längre kommer ha någon Bele-spelare längre. Efter 10 år lämnar vi föreningen för att gå vidare men visst kommer vi hålla ett öga både på supertrean och damtvåan :)
Själv kommer jag finnas kvar på ett hörn för att hjälpa P93-killarna den sista säsongen som de är ungdomsspelare och sedan har ju ungarna en kusin som gått och blivit bbif:are :)

Vad gäller AIK så finns det väl inte mycket att tillägga?
SM-GULD i fotboll (första på 11 år) och 8 raka vinster i innebandyn!!!
Det var en ljus dag för Solna i går :)
Värmer gott i höstmörkret =)

Nåväl, ny vecka nya utmaningar.
Vet att jag kommer få samtal från f-kassan under veckan och det ser för en gång skull ut som att jag kan få bli lite lättad men jag ropar inte hej ännu. Återkommer i den frågan när jag själv förstår alla turerna.
Det ser också ut som att Kompis har gjort en landning någonstans i Sverige. Hoppas han kommer trivas och att allt kommer lösa sig för honom så även han kan börja leva sitt liv i lugn och harmoni. Alltid svårt att veta innan man bott in sig och hittat rätt. Men som vanligt så tror jag på honom och kan han bara landa ordentligt så tror jag han har alla förutsättningar att lyckas bra :)
Lycka till killen, mamma älskar dig!

Nog för i dag, ha det gott allesammans där ute i etern.

1 kommentar:

flisan sa...

Im back in buisniss :) Blogen är nu varm igen :P