måndag 16 november 2009

min måndagkväll :)

Vad skulle kunna göra kvällen bättre??
Jag kan inte komma på något annat än att både Skalman och Gubben skulle varit hemma så vi kunnat ta en fika tillsammans som vi tittar på innebandyn ;)
som ni ser så dricker jag faktiskt annat än kaffe eller wiskey ibland =)
Pucko!!!!
Min egen favorit i 1-litersförpackning och ett sugrör (egentligen helst ett blått?) det är bland det bästa jag vet :)
Skorpan håller på att fixa middag mitt i SSL-sändnigen.
Köttfärslimpa, sås, potatis och hingelingsylt för den som gillar det.
Familjen och speciellt Skorpan är barnsligt förtjust i köttfärslimpa :)
Men Skalman lär försöka sno en bit när han kliver innanför dörren och upptäcker vad han storasyster har fixat till åt oss =)
Nog för dagen, i morgon är jag tillbaka igen.
Ta vara på er och sov gott när det blir dax för den sysslan också.

1 kommentar:

Flisan sa...

Härligt det ser ut :)

Nu har du 2 bloggar att läsa imörra bitti (Lisa is back on track)

Massa kramaaaaar