tisdag 24 november 2009

Yes!! Äntligen tisdag :)


Nej det händer inget speciellt just i dag eller så men jag tänkte att jag ska försöka se något trevligt och positivt utan natt egentligen ha en orsak ;)

Skalman har tunga dagar i skolan :)
I dag har han egna studier på svenskan och börjar kl. 10,00, slutar 12,30!
I morgon har han egna studier i Cad-teknik så då börjar han 12.00, slutar 13.50!
Torsdag har de öppet hus på Kista så då blir det lång dag i stället men det kan han gott ha nu när han fått så mycket ledig tid i början på veckan =)

Kan inte riktigt komma på något vettigt att skriva om just nu så jag lägger helt enkelt ifrån mig tangentbordet och ser om jag kanske dyker på något nytt senare.

Ha det bra i dag allesammans och var rädd om varandra.

1 kommentar:

flisan sa...

Det behöver inte va något speciellt för att ropa "hej" ha ha!

Massa kramar

ps: ringer efter lasarett besöket imorgon!