lördag 25 april 2009

God morgon ?????

Frågar man Valhalls P94 så är det en toppenmorgon Gaahhh!!!!!
Inte med tant Nygren i närheten, inte när klockan är 06.30!!!!!

Vilket killarna fick erfara med några mindre väl valda ord. Efter att dessutom kallat mig för jävla kärring så kan jag bara tala om att de inte har någon som hellst sympati att hämta från min sida.
Nej det får nog komma ett litet förlåt innan jag kan tänka mig att visa att de har ett människovärde igen. Trots den ringa åldern bode killar/tjejer i den åldern ha bättre förstånd när de åker på cup och representerar sin förening.

Nåväl, 03.50 var det bara familjen Nygren som fortfarande var vaken. så visst blev det ett par timmars sömn. Men nu efter ett par stinkpinnar och ett antal koppar kaffe så börjar till och med jag att kunna fundera på vår grupp.
Alla 4 lag har 3 poäng var :-)
Således beror allt visare slutspel på vinst/förlust i sista matchen i gruppspelet.

Coach Modde har inte bestämt sig för vilket som är bäst. A eller B-slutspel. Det ena betyder att killarna gjort en mycket bra cup och att de kanske inte får så många fler matcher eftersom det i så fall blir Kais eller Frölunda. Samtidigt är det ju kul att få spela så mycket som möjligt och då är chansen i B-slutspel större.

Men nu har vi bestämt oss för att skita i all teori/teknik och spela varje match för vinst och köra så länge det går.
:-)

Inga kommentarer: