onsdag 15 april 2009

Full fart mot helg ;-)


Visst är den vacker?

I dag har jag inte mycket att komma med igentligen men jag ska väl ändå försöka få ner några rader.
Tvättmaskinen står och centrifugerar så hela huset skakar :-) Får lov att flörta med kompisen om att fixa så den står i lod igen.

Anders ska till Danderyds sjukhus för att göra en gastroskopi. De måste kolla varför han mår illa så ofta och har svårt att äta. De är lite oroliga över hans snabba viktminskning och en sköterska trodde det var ett bråck medan Anders läkare Martin tror att det kan vara för trångt där matstrupen går ner i magsäcken.
Själv hoppas jag att det är så enkelt som att han äter för fort - annars är det risk för en till operation.
Jag vet! Det är inte alls samma risk som den förra operationen men jag tänker på att Anders är rädd för läkare/sjukhus och att "barnen" har en ganska otäck upplevelse bakom sig med Anders.
Fast det är klart att det vore kanske en fördel med en operation som sedan visar sig gå på räls och utan efterverkningar :-)
Aldrig är man riktigt nöjd :-)

Nej nu ska jag gå på sedan ska jag studsa in i duchen. Ha en bra dag. Rapport från sjukhuset kommer senare under dagen.

1 kommentar:

Flisan sa...

Hoppas verkligen det går bra för Anders på sjukhuset, uppdatera så fort ni vet tack :) Kramar