onsdag 1 april 2009

Onsdag kväll

mellan Skalmans träningar och innan Skorpans och mammans promenad med hundarna :-)

I dag när jag var på min vanliga surfingtur i etern så hittade jag den här bilden på svenska innebandyförbundet.



Jag frågade herr Nygren som ju är yrkeschaufför och borde ha koll på nya skyltar om detta var ett Aprilskämt eller inte?
Enligt honom så har han inte hört att det ska bli några nya skyltar i år och han log lite så där lagom finurligt som bara han kan göra. Speciellt när han inser att Fru Nygren är osäker på om hon ska lite på det hon läser eller vara kritiskt ifrågasättande.

Nåväl, hans spjuveraktiga leende gav mig svaret och jag kände mig missnöjd med att han trodde jag blivit lurad medan jag själv är nöjd med att jag faktiskt fortfarande kan läsa en text och vara kritisk i min bedömning av sanningshalten:-)

1 kommentar:

Lisa sa...

Ha Ha, varning för innebandy, detta måste ju bara vara ett skämt :P