lördag 18 april 2009

SM-guld, SM-guld SM-guld....

Balrogs damdemoner gjorde det de kom till globen för att göra! Vinna SM-guld!!! Grattis alla goa demoner och klubben Balrog. För vem kan neka till att Balrog är Sveriges bästa daminnebandylag 2009?????
Ett extra grattis till Majsan, Alexandra, Ludde och Rebecca. Ni har alla 4 olika anledningar till att fira idag. Sen ska ett grattis skickas till farmor Lundin som firade sin 60-årsdag i Globen :-)

Sen som extra krydda på dagen...

Fick jag se mitt älskade "gnaget" lyfta bucklan!!!
Jidhe ta av sig skorna, Peter kasta upp klubban till publiken, Loren dansa och allt annat kul som killarna bjöd på. vilken fest!!!

I morgon ska jag försöka förklara hur/var/när och framförallt varför jag och min familj lägger så mycket tid av vårt liv på innebandyn.
Men det skulle faktiskt inte kunna spelas innebandy på högre nivå om inte sådana som jag och mina familjemedlemmar fanns, det kan vara värt att tänka på ett par sekunder i bland.

Nu är kroppen trött och skriker efter vila så nu ska jag inta horizontalläge. Ha så himla kul alla ni som är på efterfest i annexet.

Tack PJ för att du skänkte din hjälm till Skalman, du gjorde hela hans dag!
Tack KN för att du förgyllde Viktors dag med en klubba.
Ni är guld värda och ni har guldet hemma. Vi ses i Solnahallen till hösten.......Åh...vad länge det känns dit.

1 kommentar:

Flisan sa...

Låter som ni haft en kanondag i Globen :) Grattis till oss Gnagare ;-)