onsdag 1 april 2009

Ingen tandfe...

men treo och alvedon i häxbrygd funkar faktiskt, i alla fall än så länge.

I dag ska jag fixa en kanna kaffe (inget ovanligt) och sedan sätta mig på min altan och njuta en stund av solen. Jag upptäckte igår att den har börjat värma!!!
Då blir jag så glad så!!!
I kväll tränar Skalman och igår kväll var pappa Nygren och Skorpan iväg och vattengympa, Kompis har jobbat över i 2 dagar så nu börjar han bli sliten. Det lär bli tidig John Blund för honom i kväll.

Jag måste dessutom kolla upp vad polisen tycker om dubbade vinterdäck på vägarna nu i April! Undrar om vi inte har missat att det är olagligt från i dag???
Hm...går säkert att få svar på internet så jag jagar i väg och kollar upp det.

Ha en bra dag.

1 kommentar:

Lisa sa...

Vad kom du och polisen fram till? sommar eller vinterdäck?