torsdag 2 april 2009

Vår i luften och helg på intåg!


Säger jag bara!!!
Tur att lillasysteryster kunde förbarma sig med lite värkmedel, annars veta f-n om jag inte valt tandläkaren i alla fall. TACK syster!! :-)

Tänkte bara retas lite med kusinvitamin i Hedemora genom att sätta in bilden här under:


nu är det bara 30 dagar kvar tills det är dax att byta ut Jakobsen till Roos.

i övrigt har jag fikat med svägerskan Sanne som premiärcyklade ner till Skälby, cykeln står kvar hos oss :-)
Nej då hon var inte för trött men eftersom jag tog med henne till willys så blev det för många kassar för transport hem på en cykel så hon hämtar den i morgon.

Då ska jag åka till Bredsands Camping och fälla vintertältet :-)
Bilder kommer säkert under helgen.
Ha en bra kväll för nu väntar tv och bok sedan är det tidig godnatt hos mig och min tand.

1 kommentar:

Flisan sa...

Nu är det näääääääääääääära :D