lördag 25 april 2009

Soft-timme i klasrummet :-)

Efter en intensiv match mot Marma Sk så kan vi konstatera att det blev en 3:dje plats i gruppen och nu väntar B-slutspel och kvartsfinal mot SK Vide som tydligen kommer från Knivsta. Den ska spelas i logiskolans hall som påminner om Björkebyhallen.

Nu är det vinna eller försvinna för varje matchtillfälle som gäller och frågan är om killarna kan ladda om efter förlusten som inte var helt rättvis mot Marma Sk.
Skalman och Dannefalken samt Ralle har lyckats hälla ut en burk energidricka på golvet bland sängarna så de är under projekt städpatrull.
Fille, Björne, Jocke, Simon och micke har fullt sjå att fundera på hur de ska lyckas övertala mig att få gå på Mc Donalds efter matchen om de förlorar.
Eftersom vi redan köpt yougert och frukt så är jag inte särskilt sugen på att ge mig.
Dessutom lär det bli där som morgondagens lunch kommer intas.

Alla är lite trötta eftersom jag införskaffade ett stycke fotboll i morse som killarna roat sig kungligt med ute på gräsplanen en timme eller så :-)

Nåväl jag planerar en stor städorganisation i morgon innan det blir dax för hemfärd och nu är frågan bara om det blir före eller efter 13.00 som den ska påbörjas och denna gång i ett något långsammare tempo så Polis och fartkontrollerna slipper arbeta för högtryck.

Det kommer ett inlägg efter matchen i kväll klockan 20.00.

Ett stort grattis tilll BBIF F93 som fick med sig silvermedaljen hem till Skälby i Mitt i cupens final.
Samma sak för F och P 96. Supergrattis till er alla.
Känns säkert tungt att inte få den ädlare valören men om ett par dagar kan ni säkert njuta av er andraplats.

Inga kommentarer: