fredag 17 april 2009

tidigt och kort....


En bra beskrivning på dagen och jag vet att det beror på att jag var så j-kla irriterad i går!!!

Nåja, i morgon blir det bättre!!! Jösses vad Majsans nerver smittar av sig ;-)

Spänningen börjar bli ordentligt kännbar. Ska denne man få lyfta pokalen i sin sista kamp på planen???
Ska Balrogs damdemoner äntligen få lyfta sin hett efterlänktade pokal?
Jag kommer helt säkert att ha väldigt ont i tummarna på söndag i alla fall.

Skorpan ska vara på vipen hela dagen i globen så hon lär vara bra trött efter morgondagen och hon lär väl inte se så mycket av matcherna men hon tycker det är skitroligt ändå.
Skalman och Kompis kommer finnas i hallen och Anders också. Om han inte landar nere i spelargången :-)
Eftersom att jag vanligtvis sitter i seket på matcherna och då ska vara opartisk (?) så ska det bli kanon att faktiskt få visa vad jag tycker om spelet för en gång skull.
Dessutom kan jag vara med och heja på lagen och jag lovar att det ska hejas!!!
På Balrog först och sedan AIK!!! :-)

Till Linda Jidhe - förbered dig på en lång stunds väntan på din man i morgon. Han är ju så förgjordat trevlig och stannar så gärna kvar och pratar med alla sina fans och i morgon lär det ta tid :-)
På Söndag börjar ert nya liv, då Niklas kommer att vara en vanlig familjefar och han kommer att ha tid med att fixa och trixa i ert nya hus. Lycka till och njut av att ha gubben hemma. Tack för att du hjälpt till att göra det möjligt för oss alla att följa din make på planen i så många år.

Men nu är det:

Inga kommentarer: