tisdag 17 februari 2009

200 inlägg....

har det blivit under året som gått.
En del av dem är helt utan substans och en del arga men också en del med mervärde ;-)
Jag blr lite full i skratt när jag läser om den veckan Skalman var i Kittelfjäll med sin klass. Det är snart 1 år sedan han tillbringade en vecka i pudersnö! Eller vad det nu var han gjorde där uppe.

Jodå, jag tittade på innebandyn i går kväll! En krystad tillställning tills det lossnade för Helsingborg. Som säkrade sitt fortsatta liv i Sverges högsta liga.
i dag ska jag försöka hitta lite kul om daminnebandyn för även om jag har Skorpan som spelar kan jag ibland känna att jag mest skriver om Skalman vilket skulle kunna bevisa att kill/herr idrotten skulle stå mig närmast om hjärtat och det är en helt felaktig bild!
Självförvållad men inte desto mindre fel. Mitt hjärta klappar för innebandy oavsett vilket kön det är på spelarna :-)
I går försökte jag hitta en logga till damernas VM som spelas i Västerårs utan att lyckas!!!!!!
Säger en hel del om att jag får leta ordentligt i dag.

Nu vill hundarna ha en promenad och Skalman vill ha skjuts till bussen (det är -4.9 grader) sen ska jag leta, leta och leta.
Återkommer senare, ha en bra dag!

Inga kommentarer: