tisdag 10 februari 2009

Puh.........pust, stöönnnn!!!!!!

Jag ska inte planera, ordna och arrangera saker åt fler än mig själv just nu!
I går lyckades jag åka till lillasysteryster och med mig hade jag för en gång skull en handväska!
Ja, då tar jag handväskan sätter mig i bilen och vi far iväg.
På Klarastrandsleden mellan 100 000 bilar kommer jag på att påsen med presenten, tofflorna och blommorna står hemma i hallen!!!!!!!!!
Gubben vägrar att vända! (för de som inte kört bil i stockholm mellan 16,30 -18,30 kan jag meddela att man vänder inte!)
Nåja, hon blev grattad och jag har en anledning att snart träffa henne igen ;-)
Man ska se allt från den ljusa sidan, har jag hört.

I kväll ska jag göra något jag inte gjort på väldigt länge.
Jag ska ta med mig gubben och åka till Bro simhall. Där ska vi använda en timme på att ha vattengympa ;-) 29 grader i vattnet har min svåger lovat mig och en mindre bassäng med 34 grader.
Hm.. det kan nog kännas lite kallt i början men med lite go vilja ska jag säkert lyckas doppa mig :-)
Nu ska jag skjutsa Kompis till jobbet för återigen skulle de ses i morgon.

Innan jag gör något annat så vill jag bara tala om att jag är avundsjuk!
Avundsjuk på Majsan på www.lundinsnyahus.blogspot.com för jag vill också ha så där mycket vackra tulpaner!!!!! :-)
Ha en bra dag så märker ni om jag landar vid tangenterna igen

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul med vettenympa :) Ha riktigt skoj! Men lova nu för guds skull att du hoppar i :) Badkruka :P Kramar Flisan