fredag 27 februari 2009

Yippieee............

Gabbis tips höll inte riktigt!

Matchen slutade 6-5 till Bele Barkarby If och nu är de vidare till semifinal som spelas i morgon klockan 13.50 mot IBK Alba som vann sin kvartsfinal med 6-0.

Det kan ju bara betyda 2 saker.
Antingen så är FBC Engelholm ungdom ett lite sämre utvecklat lag eller så är IBK Alba ett väldigt duktigt lag.
Jag ska försöka ta reda på om tjejerna mött IBK Alba tidigare och hur det i så fall gick den gången. Men om jag inte minns helt fel så är namnet IBK Alba något jag hört förr och även då i positiv anda. Så jag tror att det är ett bra lag med utvecklade innebandyspelare.

Men hade Gabbi rätt om första målet?
Ingen aning men jag ska försöka komma ihåg att fråga henne :-)

Nå väl, Grattis tjejer!!!!!
Nu får jag ha blodbrist i tummarna ett tag till men det är det värt!! ;-)

Hoppas ni kan varva ner ganska snabbt och börja ladda för morgondagen.
Vi här hemma i Bele Barkarby önskar en en god natt och

Inga kommentarer: