torsdag 5 februari 2009

Bland möhippor och äppelskivor ;-)


Här ser ni både pannan och Äppelskivorna som Familjen Nygren intog till middag i går kväll. Alla utom Skalman åt och det kan bero på 2 saker. Det ena är att Skalman anser att pankakor är det godaste som finns OM dom är platta och runda och stora (funkar inte med ugnspankaka eller plättar) eller så är det för att han höll på att bli sjuk?????

Det bästa möhippor är att man kan tala om att man vet datum och vad som sker men man talar inte om det ;-)
Nu är kusinvitamin både nyfiken och nervös :-)
Men hon får hålla till godo med att hon troligtvis kommer att vara ute på arbetsmarknaden igen inom en snar framtid ;-)
Undrar när jag får datum för svensexan så jag kan börja tetas med Fredrik också?
på tal om möhippor och sexor så kan jag tala om att vi inte kommer att landa i Bredsand i helgen trots att det hade varit underbart att få göra det.
Allt för mycket födelsedag och innebandy väntar.
Ps! Ser ni att jag äntligen lyckats få till det med bilder? Nu ska ni se att jag kan få till lite roligare inlägg :-)




1 kommentar:

Anonym sa...

Morr Morr, JAG GILLAR INTE DETTA!!! Åhhh jag kommer bli galen :P