måndag 9 februari 2009

Grattis lilla systeryster ;-)
40 år!
och total förnekelseålder.
Men du kommer som sagt aldrig att bli mer än 17 år i min värld. Trots det kommer jag gärna och firar dig. Alla goa kakor, tårtor och annat gott ;-)


Säkert skulle jag kunna få till ett rim om ditt liv men jag ska vara snäll och låta bli det just idag. (Tror jag) Nu stormar jag iväg för att möta dagen innan den kommer och möter mig.

Ha en superbra dag. Vi ses i kväll.

KRAM
Här kommer äntligen bilden på den numera 23 åriga sonen ;-)
Även denna veckan startar han med att jobba.
När han sa hej i fredags så svarar chefen honom med att vi ses på måndag :-)
Det är inte utan att jag är stolt mamma, go Kompis go!
Men kan någon vara snäll och tala om för pojken att han borde raka sig???
:-) :-) :-)
I går kväll bröt BBIF Hjb sin trend. De hade ju tänk gå besegrade genom serien men icke sa Nicke (Svahn)
Han tryckte in 2 snygga med Jocke Sandgren som ass (en kär gammal vän)och det andra på ass av Oskar Lindblom sedan förväntade man sig att Vällingby skulle göra det samma vilket de i och för sig gjorde men då fanns det 2 killar till som tyckte att de skulle sätta 2 mål. Det ena av Filip Landerberg på ass av Oscar Gilström och det andra av Oscar Gilström på ass av Joakim Nilsson.
BBIF vann med 4-2
Förslustraden är bruten och 3 poäng läggs till den enda de hitills lagt till sin poängrad.

1 kommentar:

Maria sa...

Hej där vännen!

Shit vad här har hänt saker i rasande fart! Jag har i ärlighetens namn inte varit inne hos dig på ett tag nu och har fått suttit här och uppdaterat mig en bra stund nu!

Var ska jag börja? Tack för grattisinlägget ang min ettårsdag med bloggen. Det var roligt att fundera kring det hela under den dagen. Många gamla känslor kom fram igen. Snart är det alltså din tur, på självaste kärleksdagen också;)

Vidare har ni haft kalas på löpande band! Grattis till alla och givetvis kikar jag in hos din systeryster efter detta för att själv gratulera. Vi hade ju en liten fröken häromdagen som fyllde år och det firade vi med förstås.

Att du hade en sådan stor kille har jag missat mellan raderna!?! Jag förstår att du är stolt...det är jag med över min snart 23 åriga tjej;)

Fy bövelen vilket skräp ni fått ta med stackars Scalman och hans innebandy! Använder gärna dina uttryck där när jag hävdar min åsikt i frågan.

Slutligen Mie, tack för din fina, varma kommentar när jag skrev om Sabine. Den värmde ska du veta!

Hihi, förresten nu visar det sig att ännu en av dina släktingar hittat till min blogg. Denna gång en kusinvitamin;)


Många kramar

Maria