måndag 16 februari 2009

Föreningens bästa spelare.....

tycker jag är ett gäng killar7gubbar som har förmågan att leverera kul innebandy med glimten i ögat oavsett vilka de spelar med och i vilken serie som helst. (med undantag då för hög ålder stoppar dem)
Jag väljer att namnge några av dem eftersom jag kan göra den bedömningen utifrån egen erfarenhet ;-) (Jag har ju sett en hel del matcher i olika serier denna säsong)

Klippor enligt mig:
Robin Ahlström och Christoffer Skilving
några andra riktigt bra spelare är Andreas Svanberg, Andreas Andersson, Niklas Ahlström, Joakim Sandgren och Karl Svärd.
Kan också nämna Oscar L som jag inte kommer ihåg efternamnet på och sedan Skalman förståss! ;-) det är inte lätt att dirrigera spelare när man inte ens vet vad de heter men han lyckas oftast och sedan är de här lirarna otrologt duktiga på att snabbt lyssna till keeperns kroppsspråk. Man kommer långt på att peka om man bara tittar upp på sina medspelare.

Summeringen är att dessa killar spelar innebandy med eller utan sin kedje/back kompis och därför är dom de skickligaste! ;-)

Inga kommentarer: