tisdag 31 mars 2009

Hm... Ledsen alla ni som är trogna

innebandymålisläsare :-(



Majsan blev förvånad häromdagen när hon upptäckt att jag är vad hon kallar "råtta" vad jag kallar sann AIK:are :-)
Här kommer en hemlighet till - jag är tandläkare-rädd!!!! (Skvallra inte till mina ungar för de har aldrig upptäckt det)
OCH - jag har tandvärk!!!! Så nu funderar jag på om det finns någon liten tandfe som kan komma hit och fixa till så jag slipper eländet????
För ett tandläkarbesök är visserligen inplanerat på torsdag men det är Skalmans tid och han ska ju dit för att kolla varför det knakar i hans käke varje gång han tuggar.

Han är snäll och tycker jag ska ta den tiden så väntar han till nästa vecka när han också har en tid men jag tackar vänligt men bestämt NEJ! Han skulle bara veta varför :-)

Nu har ni fått en liten förklaring på varför jag bloggtystnat i dag, men som sagt kommer bara tandfen till mig inatt så ska ni se att jag är tillbaka i morgon med samma intensitet som jag brukar ha :-)

Sov gott

1 kommentar:

Lisa sa...

Krya på tanden <3