tisdag 5 maj 2009

3 härliga minneskort från 2/5-09


Vi hade äran att få vara den familj som ansvarade för transport till Uppsala av brudbuketten som gjordes av min skickliga systeryster som hade designat den som ett hjärta, med en liten pärla i varje ros och grässtrån formade till hjärtan över de fantastiska röda rosorna.
Det vackra brudparet - Elisabeth och Fredrik Roos - nyvigda och lyckliga firade dessutom sin 6-årsdag som par :-)
Ett av de minnen som jag bär med mig från dagen är att jag faktiskt lyckades dansa med min egen make vilket verkligen inte hör till vanligheterna. Jag kommer inte ihåg när det sist hände! Tror att vi måste tillbaka till Micke och Karins bröllop.
Dessutom bjöd min älskade Skalman upp mig :-) Kan man få ett bätre minne från en sådan dag???
Om ni funderar på brudens lustiga ansiktsuttryck så finns förklaringen i att hon dansar med Herr Nygren vilket kan vara en skitrolig upplevelse. Han är tokduktig på att dansa men han kommenterar allt som han dansar förbi på det mest humoristiska sättet utan att göra narr av någon :-)

2 kommentarer:

Flisan sa...

Ha Ha, ja eller så asgarvar jag åt dansstilen vi hade, anders pucklade på för att försöka leda mig och dansen, flisan är inte van att slappna av och låtas ledas, så det blev en hel del, magkrockar där, ha ha ha!! Oj oj oj ja vilken dag :)

Flisan sa...

En mini uppdatering, klar på nya bloggen, välkommen :-)