lördag 30 maj 2009

Tjatet om Bredsand


Ni är säkert trötta på mitt tjat om Bredsands camping och jag önskar att jag kunde förmedla känslan i bloggen men det funkar ju liksom inte :) Ni får försöka föreställa er den och vid tillfälle dyka upp och känna den i real life :)
Nu kan vi sitta och bara ta det lugnt och mysa i det vackra vädret
Här ville Herr Nygren ha en hängande blomma som kräver vattning :)
Och det måste finnas två sådana =)
Här har jag fått vara med och bestämma fast jag är riktigt usel på bevattningstekniken =) Ser ni krukan i bakgrunden? Där har herrn tryckt ner ett stort antal frön med ampeltomater :) Tror ni det blir några?? Jag tror han är sen ute men han vägrar att inte försöka =)

Utsikten om jag vänder på stolen :) Riktigt trevlig!!
Sen finns ju stranden, båthamnen, Bresse krog (som är värt ett eget inlägg), kiosken, skogen, udden, bollplanerna och allt det andra =)
Tyvärr så blir det till att åka hem för att trivas med svägerskorna i kväll på tjejträffen och det blir säkert bra det också men visst känns det lite galet att åka hem när det är så fint väder!
Kompisen ska bara jobba klart först och sedan blir det packning och näsan mot Skälby :(

2 kommentarer:

flisan sa...

Va fina bilder :) Nej precis man måste ha varit där för att få den "rätta" känslan, men den har vi ju :)Kramar

Elli sa...

Ser så mysigt ut.. jag e också uppvuxen med husvagnssomrar =) Hoppas att allt är fint med dig. Har vart superdålig på bloggandet det senaste..både skriva och läsa, men nu har jag läst ikapp mig =) Kram