fredag 29 maj 2009

Hihi......

Skalman älskar inte mamman i dag :)
Jag kan ju inte låta bli att retas lite!
- Hur gick det för Hammarby i går? Slänger jag iväg lite så där lagom oskyldigt med ett leende på läpparna.
- Hrmp... Vilka j-kla huliganer AIK:arna är!! får man till svar.
- Jag tror inte att den ena klacken är bättre än den andra! Det krävs två sidor för att det ska bli bråk! En som startar och en som fortsätter.

Efter det meningsbytet säger Skalman i ett lite vänligare tonfall
- Ja men vi hade ganska trevligt i alla fall och det hade nog inte varit så trevligt att vara på Råsunda.
- Nej, du har rätt! Vi har det mycket bättre hemma i TV:soffan med våra egna interna huliganbråk om vem som ska hämta kaffe, kakor och annat gott som måste intas under match för att den rätta stämningen ska infinna sig =)

I dag bär det av till Bredsand (någon som blir förvånad?) det ska bli skönt att få några timmar där i alla fall. Det hade ju varit ännu bättre om det varit hela helgen men då skulle jag ju missa helkvällen med Skorpan, mina två svägerskor och deras döttrar och det känns inte alls aktuellt :)
Känns faktiskt lite konstigt att gå på "tjejträff" !
Det är liksom inte riktigt min stil! Men varför inte?
Klart man ska testa! Annars kan man ju inte veta om man tycker om det eller inte:)

Vet ni vilket lag som vann Viking line cup förra helgen??????
Rätt!!!!
Bele Barkarby IF F93!!!
Tänk att de lyckades ladda om och visa vilja och innebandyglädje ytterligare en helg trots att de presterat en helt otroliga säsong!
Hoppas de vilar benen lite nu under sommaren och kommer tillbaka med lika mycket glädje och go under nästa säsong. Grattis tjejer och njut av solen! =)

2 kommentarer:

flisan sa...

Ha Ha, nej blir inte ett dug förvånad att ni besöker bredsand, verkligen ett smultron ställe :) Tyvärr jobbar vi nästa helg, men tack för inbjudan :) Dock så kommer vi jätte gärna den helgen precis efter ni fyllt, då är vi lediga en helg tillsammans :) kanske kan hyra en stuga och dricka lite viiiiin med er? Då skulle det bli kalas va? Kramar

Anonym sa...

Ps, jag har lagt in en bröllopsbild i bloggen nu på det vackra brudparet :)