torsdag 28 maj 2009

Bloggtorka

Jaha, sitter och funderar på vad som rör sig i huvudet i dag?
Ingenting!
Totalt tyst i hjärnan och då tänkte jag att man kanske inte bör blogga alls egentligen men sen tänkte jag att det borde man visst.

Är lite orolig i själen i dag för jag måste prata med läkare och en massa andra sådana saker som rör till det för mig med nya regler på försäkringskassan. Regler som läkarna inte alltid har koll på.



Skalman är orolig i magen i stället så han kommer inte att klättra runt på något tak i dag inte. Det får bli hemma, nära toan. Han är en sån där kille som har lätt för att få sommarmage :(

Det ser inte ut som att det kommer vara något vidare väder i dag men samtidigt kan det vara lite skönt också.
Det är inte så tokigt att kunna gå ut med hundarna utan att kisa med ögonen =)
Man ska ju liksom försöka se det positiva i allt här i livet eller?? :)

1 kommentar:

flisan sa...

Hej kusin vitamin, nej det är inte jag som har varit och mixtrat, skulle för det första inte inträda bloggen utan lov, och för det andra har jag glömt lösenordet :) Hoppas mysteriet löser sig :P KRAM